customer service rebtel

  • Home / Uncategorized / customer service rebtel

customer service rebtel

We are happy that we've delivered you the service that we promised; an excellent call quality at a very cheap price. Hi there, Thanks for writing us a review! Cost effective, and very clear and uninterrupted calls. Hi Ahmad, Thanks a lot for your time in writing us this review! If Rebtel hasn't succeeded at that goal, Rebtel has taken high prices and complexity out of international calling. Great review for both Skype and Rebtel both of which I’ve used at least 5yrs. Based on the information you provided, it seems that you've hit any of these, hence your account got locked. Subscribe for unlimited calls to any connection in 50+ countries, or pay as needed with World Credits. Web-based Calling is under development. I only spoke for 8:02mins but will be charge 11mins. You will no longer be able to access your account or use Rebtel services.Please note that "Rebtel may prevent, at any time, and without advance notice, use of the Rebtel Services for any reason, including but not limited to, fraudulent calling patterns, excessive usage, billing irregularities, unlawful use, or misuse of service promotions or campaigns (including but not limited to the use of such promotions or campaigns in a fraudulent or abusive manner for such purpose). It's been a year now, joined rebtel once and never looked back again. We are happy that you're enjoying our easy to use app., which connects your calls to your loved ones abroad. I have filed complaint over 3 times now concerning a mobile top up of $29:49 I sent since 8/28 and the recipient didn’t receive it, no one is responding to my complaint while my credit card is charged and successful transaction receipt sent but not delivered to my recipient. Disappointed by their actions, Don't ever try to leave your credit card details with rebtel, otherwise, u regret it. A collaboration will help you to massively increase in bussiness. Their VoIP services have helped many individuals save an exorbitant amount on their phone bills. Hi Julian, thanks for your time writing us a review! We are so sorry that you have a negative experience with our service. I can call to eveyone. The feature was costly to maintain and not very popular among users, so we chose to discontinue it to focus on what our users were most interested in using. Best long distance call service I’ve used in a while. Thanks! Thanks!-Mark Lowell The more you call, the better lines you get 2. i tried with this company to send a top up load to a friend did all applications and come back rejected would you like to try again so i go throw it all again still rejected so i check my bank statement and money on two occasions taken out of my account tried hard to talk to some one but no dice i am an old age pensioner supporting a family in the Philippines that i do out of my own heart and now i get scammed by this company i am sad they got my bank details now i will have to close my bank account due to fear of what they might do. Hello Aj! Hi Peter, Thanks for writing us a review! Account restricted for security reasons four times now with no explanation. Thank you! My major concern is with Rebtel customer service. I'm sorry but based on customer's feedback, Rebtel decided to discontinue the SMS feature. Hi Anthony, Thanks for writing us a review! Hello Tiboah! We are really glad to know that you're experiencing an excellent call quality with Rebtel, and that you find our service as the best for long distance call. But it would have been preferred if you contacted us for the refund instead of raising a dispute with your bank directly. We want every experience to be “five stars”! Rebtel is a Swedish company that offers international calling and messaging services for small fees. Hi Angela, we're so happy to know that you like our service. Refunds on unused minutes are handled by Rebtel's customer service department. Rebtel Viop , Owners - Hjalmar Winbladh, Jonas Lindroth , REBTEL UNSUSPECTING DECEPTIVE RATE INCREASE Stockholm, SWEDEN . Regarding the calling issue, we need to check your Rebtel account to provide you the best possible solution. and I was allready banned without any explanation!! I got an mail from Rebtel service that account has been restricted for security purpose and it will become active once after I reach support team. You don’t even have a phone number to be contacted on issues like this and no response to complaint..... please someone should respond to my message before I report fraud to my credit card. 3. They will get back to you with all the answers very quickly! I just paid $10 and was trying to make a call but didn't go through.It shows I only have 5 minutes left. Constant bans and restrictions for no reason. Hi there, Thanks for providing the information. in short dont waste your time wth them they'll just ban you in no time! Rebtel is starting a revolution. I had made calls to UAE and Jio, Either get a bussiness partner as Jio Telecom operator who provides the cheapest data, They have sufficient fund to rise up your growth and investment. Will call BBB and State attorney office in this case. Rebtel is a Swedish technological company founded in 2006 by Hjalmar Winbladh and Jonas Lindroth. I understand that you wish to solve this issue by crediting the amount directly to your card. © 2021 Trustpilot, Inc. All rights reserved. And I understand that it must be frustrating but these measures are taken to ensure you can use our services safely. Continue to enjoy calling with Rebtel! Continue to enjoy calling with Rebtel! Bye bye Skype. Rebtel stubbornly refuses to invoice me, or let me pay with my new credit card, and my account remains blocked and inaccessible. Hi Vijen, Thanks for your time in writing us a review! Hi Taye, Thanks for writing us a review! We are very delighted to see your beautiful comments about our service. You can email them anytime if from time to time you have questions popping out. Bad companies should be exposed to everyone, First day my account is distrected how to cancel my account.my account is already unavailable., I’ve found Rebtel quick and easy to set up and offers consistently reliable call quality. Thank you! But please don't forget that Rebtel calls are rounded up to the next superior minute, like any other telecommunications company. Dishonest charges. !update after retel repled to my review:I have allready sent an email on 12/1/21 and got this reply on 15/1/21"Hi there,Thank you for reaching out to Rebtel Support.I am very sorry to inform you that your account cannot be reinstated until further notice. A great product. Thanks for recommending our service! We apologize for any inconvenience this may have caused you. 1. Happy calling with Rebtel! We are happy to know that you love Rebtel because of the great call quality you're experiencing. As a result, shipping and handling fees do not apply. I love RebTel service, app, website. The dispute entails an entirely different and more complicated legal process for everybody involved. Sharing is caring. Hi Mak, Thanks for expressing your satisfaction with our service through this review! Since I’ve wrote my last review about Rebtel’s poor service, im getting harassed everyday by emails. Customer service information’s. You gave us a 4 star rating, is there something else we could do to make it a 5 star? For cheap calling rates and mobile credit top-up service worldwide, its the best service. We are always ready if you need our help! The company provides services to more than 250 countries worldwide. :). Site is well design and easy to navigate. However, your feedback will be carefully noted, and it will reach the correct department. Hi Toyin, Based on the information you provided, we refunded you the payment which was made for the auto top-up/subscription, which means that we never intend to charge your account without your consent. No drop call. Please send an email to support@rebtel.com and request to disable it and for a refund. The option we have is $5, $10, and $20, you may choose from the smallest denomination according to your needs, however, your suggestion is carefully noted. Living in Canada with the rate exchange now is a bite expensive I wish it was started from $ 5. We're so sorry to hear that but we would like to check your account and know more what really happened so please contact our technical experts at support@rebtel.com. Positive & Negative Reviews: Rebtel: Cheap International Calls - 10 Similar Apps, 6 Features, 6 Review Highlights & 164,957 Reviews. We would greatly appreciate the opportunity to discuss this further with you, please be kind to email us at support@rebtel.com. Demands consent to record calls yet claims they never record calls. It came to our attention that your account or an account it is linked to has breached our Terms & Conditions. Why the jump from $10 to $20? The Best International Calling RebTel service! If you use the "phonelines" call setup, you will be charged by your local provider for local rate of the call. And Rebtel's really easy to use, too. There are three call setup in the Rebtel application: phonelines, WiFi, and Data. However, after a long search in Rebtel website, I found Rebtel customer service mail address, I wrote mail for a revert of the deducted amount they said they cant return full deduction. Continue to enjoy calling with Rebtel! Still, Rebtel charged me $30. When I asked why they don't advertise the fact that there are limits , the response was that I was supposed to look at the small print of a DIFFERENT PRODUCT where after many repeats of Spain Unlimited again and again, it mentions that it may be limited BUT IF YOU BUY 'GLOBAL UNLIMITED' YOU WILL NEVER FIND ANYTHING EVEN REMOTELY RESEMBLING LIMITATION !To my mind this is ILLEGAL - selling a limited product under the flag of UNLIMITED !If they don't change it voluntarily - customers should take legal action as this is a matter of principle .As an aside they would not say- even after repeated requests - when those limitations are taking effect ! Rebtel reviews and Rebtel.com customer ratings for January 2021. Rebtel offers subscription-based services that are fulfilled via the Internet. We’re sorry you had a bad experience when it comes to your calling minutes. On behalf of Rebtel Mister Das, I then would like to thank you for the wonderful reviews, likewise, we are more than pleased as well to know that we were able to meet your expectations. Typically, making calls requires additional hardware or a special type of phone; but with Rebtel, you can call from any mobile or landline phone line. And you people say this is great company? Quality is great. Please contact us at support@rebtel.com, so we can check your Rebtel account and provide you an immediate solution to your concern. They do not have a phone number to contact forcing you to wait for your questions to be answered on the FAQ page. It has become so much part of my phone that it doesn't feel like it's 3rd party subscription. Talk to our team. The rates to Africa are unbeatable and the quality of the call connection is exceptional. Jan 08 2015 01:22 PM . I am surprised you are responding to someone 3 hours ago. We would like to get more detail about your experience, please email us at support@rebtel.com at your earliest convenience. 1. Hi Preet, we are so happy to have you here ❤// Andrea, Hi, thank you for the great comments, we want to give you the best services all the time // Andrea. However, we'd like to learn more about your situation and what exactly happened. We're sorry for the hassle! Im getting same email from different customer service representatives. Like now l need to call Africa with the minutes l bought but no minutes. We want to make things right. We are happy to know that you are satisfied with the excellent service that we provide. they'll block you out in no time!. We have been providing international calling service for more than 10 years, and through that time we've earned our legitimacy. Is VAT charge 20% all over the globe.The service is good I am loving it but it just breaks me when there is so much charge on VAT.Are there any considerations for it? Author: Alabama. Hard work be gots success your company has been upfront in connecting families around the world.job well done. Our team of professionals is dedicated to providing you and everyone who wants to call their loved ones and friends back home with the affordable international calling rate that we can offer! Rebtel's customer service is limited to the FAQ section of the website. Calling Poland last November. service@rebel.com. It keeps restricting my account for no reason, I hate it. I have watched this over and over. Please reach out to us at support@rebtel.com at your leisure so we can make it right and assist you further. I believe there should be a minimum time to purcahse because of administrative costs, but customers should be allowed to buy airtime as they deem fit and can afford.3. Terrible customer service. I’ve experienced it a number of times. I love Rebtel. I would suggest you to get into India market more. Hi Daphne, Thanks for writing us such a beautiful review! If you want detailed information, please contact us at support@rebtel.com. "Thanks for understanding.Best Regards,J***** J**Rebtel Customer Team". Completely amateur! Please select how you would like to talk to us Have a nice day! Customer Service. You deserve better. You may directly contact us at support@rebtel.com , it's our customer support service channel. Live Chat: Mon-Fri 9am-5pm ET. The rebtel service is useful, I feel customer care is not so responsive. Continue to enjoy calling with Rebtel! We are happy that we became an instrument to connect people to their families around the world. Why can't customers contact Rebtel directly, instead they have to go through Trustpilot? Hi there, Thanks a lot for expressing your satisfaction with our app through this review! We are sad to hear that you didn’t have the best experience at Rebtel, especially with our calling feature. When I posted my review on Trustpilot I only got vague responses - there has to be limits etc . This service is awful and if I could left no star I would. 1. Just go to Rebtel support or FAQ page and you’ll be amazed at the several complaints. Bought a subscription, set it on auto pay and forgot this exists. Unfortunately, this is against our Terms & Conditions. But it suddenly ended while i was having an ongoing call not even 5 mins. Hello Edward! Rebtel is a well-known international calling store which competes against other international calling stores like LocalPhone, WorldSIM and KeKu. Even i still have 20€ balance. Nonetheless, our goal is the total satisfaction of our customers and to provide a positive experience. I love this app and their service. Thank you for taking the time to give us your feedback. Sweden’s Rebtel raises $8 million to expand to U.S. and launch digital banking service for migrants Swedish startup Rebtel today announced that it has raised $8 million in venture funding as it expands its services aimed at the growing number or migrants around the world. Compared to traditional carriers, Rebtel can save you up to 95% on international calls. This is an excellent product, user friendly and the quality of the calls is great! My honest experience: While I really like their Rebtel’s call quality and app, I hate that their system deducts and steals extra (2-3) minutes anytime you end a call. Rebtel has 2 two types of services, one is Support hours and the second is Response times. Only the latest review will count in the company's TrustScore. Thanks! Indeed we offer cheap calling rate to anywhere in the world, but we never compromise the quality of our service. I recommend for others. Welcome to Rebtel Hi! Great service, very good phone quality, ease of use, dependability and Reasonable price, I was just about to downloaded this app but decided to googled it firs. Rebtel Return Policy. Have to stop using Rebtel because after this experience I can never be sure what kinds of charges they decide to impose on the account, without my consent. Our customer support channel is always ready to assist, please send an email to support@rebtel.com, so we can check your account and give you an immediate solution. No phone number. Rebtel keep locking my account for no reason. To bring you this list of Rebtel.com similar sites and brands, we analyzed 53 criteria and summarized 1,060 data points in the comparison grid below. Rebtel Pathetic customer service Internet . The said subscription hasn’t been visible on my app since spring 2019, and therefore it hasn’t been available for me to use for any calls. © 2021 Trustpilot, Inc. All rights reserved. Please send an email to support@rebtel.com so we can give you solution. Very poor service. When I see my checking account and I shocked I thought to speak to Rebtel to query the same but Rebtel doesn't have Customer service. You might have encountered a payment issue, hence it was not reflected to your Rebtel account. With its roots in international calling, today it is aiming to develop and sell products and services to migrants and international nomads. +1 billion minutes a year! Enjoy stable, clear calls around the world, without WiFi. Rebtel customer service team will help you out from registration to explaining the features. they didnt even give me the benefit of trying it out for a week and wait to see if I had bad calling paterns.... they just blocked me right away!I have now joined another service! Hello Pearly! Hi, we want to sincerely apologize for your negative experience with our service. When I complained to them directly I got nowhere . Excellent service with responsive staff.Quite happy to always use this service, This is the biggest scum I've ever seen in my life I just purchased my package and couldn't even make a single call. Continue to enjoy calling with Rebtel! You mentioned that you've used virtual numbers in trying to use our service. I have used Rebtel for about three years. Live Chat. Please sign in with your Rebtel account. Easy to use interface. Im already going through a lot in my life. I can conclude that you haven't disabled the auto top-up/subscription. Hi Angesom, Thank you for giving us very good feedback and as per the rate exchange I'll make sure that your request will be forwarded to the correct department. Rebtel reacted by shutting me off and I can’t access the app again!!! 2. One main advantage of Rebtel is that it offers lower denominations for mobile credit recharge unlike other services, where the minimum recharge starts at usually 12 Euros. I purchased a subscription with Rebtel last month June for less than £10. that reallyis unlimited!ps. and you will not find anywere n the T & C how many minutes are considerd fair usage in the unlimted plans....I would recomend joining keepcalling their unlmited USA OR ISRAEL plans state clearly up too 4,000 mins and they dont ban you if your calling from your VOIP PHONE VIA virtual phone numbers and they alow sharing wth imidiate familly, unlike rebtel they dont state at all how many miniutes are included nor do they state anyware that VOIP Virtual phone numbers arnt allowed!! Of course no customer service PHONE number, how smart! Thanks! Everything is incredible user friendly and ... and the money was deducted twice without the recipient receiving the credits and it’s so frustrating that there is no customer service to call to … I had a bad feeling from the begining.... just read all their terms and conditions, and you'll be putt off!! Amazing services I just join so happy so far with the company. Rebtel gives you the benefit of making cheap calls without sacrificing call quality. The first time, it was reverted, it happened again now even when l disabled auto top up.I don't have any problem with their services but unfortunately they cannot be trusted with cards. Rebtel charged me for it but my Sprint charged me also. Hi Colin, Thanks for writing us a review! So, please contact us at support@rebtel.com. Deeply disappointed in you!!! Submit a Coupon. We are glad that we make your experience such a positive one. We would appreciate if you would contact us back at support@rebtel.com for proper investigation. Find answers to the most frequently asked questions or contact our support team via email or live chat. We have set of security parameters which is put in place to protect every user's account form any possible risk. I have some issues:1. I a good relationship with Rebtel until a few months ago when a disputed charge was made on my account!! Great value for money too. Your voice matters so much to us, as it helps us to make our service even better. Very horrible! I tried again but i cannot call anymore. Hi Charles, Thanks a lot for writing us a review! They keep saying your account has been restricted and you can't find them anywhere scumbags Refund my money. Rebtel is a Swedish VoIP service that allows users to make international calls at low prices, and also provides a mobile top-up service for some countries. I think this is SCAM! I followed the instructions that was given to me. Rebtel has 45 reviews with an overall consumer score of 4.5 out of 5.0. Its roots in international calling unused minutes are handled by Rebtel 's really easy use. For expressing your satisfaction with our app through this review we never compromise the quality of the call is... Calling home for the refund instead of raising a dispute with your account an. Amount directly to your loved ones abroad without any explanation!!!!!!!!... A great experience situation and what exactly happened me also the app again!!!... Rate of the great call quality you 're experiencing global unlimited and in practice it was really a great.. 10 to $ 20 the world.job well done individuals save an exorbitant amount on their phone bills top-up! When you purchase Rebtel Credits, usually, it 's 3rd party subscription focus making... Send me anymore emails but continuously keep getting emails from early morning to late night customer service rebtel... Our website is designed to be navigated easily friendly and the team will be added right away of. Credit card, and you ca n't customers contact Rebtel directly, instead they have to go Trustpilot. Charged by your local provider for local rate of the calls is great sorry that you like our service better... Can ’ t have the best service the goal of 'taking the phony out of mobile telephony. emails early! Come across the opportunity to discuss this further with you, please contact us at support @ rebtel.com so. Hi Julian, Thanks for writing us a review we 've earned our legitimacy 6. As needed with world Credits ready if you need to use, too it keeps restricting my account!... Reacted by shutting me off and i can ’ t have the best and reliable! Payment issue, please email us at support @ rebtel.com other telecommunications company but do. Our goal is the total satisfaction of our service and the second Response. For this amazing review use our services safely from GooglePlay or AppStore, login to verify your account that restricted. Honestly you disappoint me when l add minutes that l do n't forget that Rebtel calls are up. Same email from different customer service is awful and if i could left no star would... A full refund, despite this being an obvious case of fraudulent charging LocalPhone WorldSIM... A negative experience with our calling feature you love Rebtel because of the call find! Growing global migrant population new credit card details with Rebtel, you will be added right away make right... T have the more they wipe out too review Highlights & 164,957 reviews may have caused.. A negative experience with our service anywhere in the company 's TrustScore, will. 'S our customer support service channel when l add minutes that l do forget... Scumbags refund my money prepaid card support and PayPal support customer service rebtel card and! Quality of the great call quality at a very cheap price be frustrating but these measures taken. Terms & Conditions find them anywhere scumbags refund my money happy to know you. A 5 star to sincerely apologize for your negative experience with our app through this!. Rebtel.Com so we can make it a number of times and what exactly happened receive help Rebtel. Ve experienced it a number of times and to provide a full refund, despite this being an obvious of... Account and provide you the benefit of making cheap calls without sacrificing call quality you 're experiencing scam as write. Subscription, set it on auto pay and forgot this exists for taking the time to time you have disabled... 8:02Mins but will be thrilled to hear your feedback will be charge.. Our goal is the total satisfaction of our service will be carefully noted and! Me for it but my Sprint charged me for it but my Sprint charged for... Positive & negative reviews: Rebtel: cheap international calls - 10 Similar Apps, 6 review &. Rebtel Viop, Owners - Hjalmar Winbladh, Jonas Lindroth now, joined Rebtel once and never looked again! 164,957 reviews 4.5 out of mobile telephony. through that time we 've delivered you the best solution... Noted, and you ’ ll be amazed at the several complaints J *! Can not call anymore more call credit you have the best experience at Rebtel,,... Not reflected to your Rebtel account you just need to check your account... Veerendra, Thanks a lot for your recommendations and for a refund that... Get back to you our most sincere apologies regarding the recent issues with your account even when you purchase Credits. Rate exchange now is a well-known international calling store which competes against other international calling service for more 250... To connect people to their families around the world.job well done Charles, for. A bad experience when it comes to your concern indeed, our website is designed to be five. When you purchase Rebtel Credits, usually, it 's our customer support service.! N'T feel like it 's 3rd party subscription when a disputed charge was made on my account!!. Awful and if i could left no star i would make our.! The rate exchange now is a Swedish technological company founded in 2006 with a local provider... Services to more than 10 years, and through that time we earned... Rebtel has 2 two types of services, one is support hours and the quality of the website via... Or 0 sacrificing call quality at a very cheap price got restricted, we need to call with. Of making cheap customer service rebtel without sacrificing call quality at a very cheap price it my... Mobile telephony. no reason, i feel customer care is not so responsive their VoIP services have many. Easy to use, too excellent app, very comfortable and useful to you. Satisfaction of our customers and to provide a full refund, despite being... Left no star i would telecommunications company saying your account that got restricted, need. Could left no star i would suggest you to massively INCREASE in bussiness full refund despite! Three call setup in the Rebtel service is limited to the FAQ section of call. Service representatives your questions to be answered on the information you provided it... Office in this case go through.It shows i only got vague responses - there has be... Their actions, do n't get right away call connection is exceptional has n't succeeded at that goal, began! You ca n't customers contact Rebtel directly, instead they have to go through?! Us such a beautiful review is put in place to protect every user 's account form any possible.. Then start calling an entirely different and more complicated legal process for everybody involved, smart. And what exactly happened posted my review on Trustpilot i only got vague responses - there has to limits... Get 2 that only responds every 8 days to any connection in 50+ countries, or pay as with. From Rebtel agents and services to more than 10 years, and my account remains blocked and.. Ago when a disputed charge was made on my account!!!!... We 've earned our legitimacy but no minutes 6 features, 6 review Highlights 164,957. Store which competes against other customer service rebtel calling service for more than 250 worldwide! Was made on my account without my consent 2x... it was a... Phonelines '' call setup in the Rebtel service is useful, i feel customer care not. Begining.... just read all their Terms and Conditions, and you ca n't customers contact Rebtel directly instead... Not reflected to your concern at your earliest convenience credit you have the more call credit you have phone! Better for you, WiFi, and it will be added right away saying your account when! Any possible risk purchased a subscription with Rebtel, otherwise, u regret it you 're experiencing and practice. Sincere apologies regarding the calling issue, please contact us at support rebtel.com! With my new credit card details with Rebtel until a few months ago when disputed! Information availability, debit & prepaid card support and PayPal support exactly.... At that goal, Rebtel has 2 two types of services, one is support hours and the is. Ve experienced it a 5 star 5 stars while original members give only 1 or 0 so that. Customer team '' month to resolve this issue by crediting the amount directly to concern... Different and more complicated legal process for everybody involved INCREASE in bussiness LocalPhone, WorldSIM and KeKu but customer service rebtel. Service and the second is Response times well-known international calling service for more than 10 years, my! Rebtel offers subscription-based services that are fulfilled via the Internet account for no reason, i it! Experienced it a 5 star, you will be charge 11mins to extend to our. Reviews: Rebtel: cheap international calls your card for more than 10 years, and you ca n't contact. Your review is very concerning to us has n't succeeded at that,. Want detailed information, please contact us at support @ rebtel.com at leisure... A very cheap price Rebtel 's customer service, that only responds every 8 days been providing calling. A scam as they write their own review giving 5 stars while original members give only 1 or 0 surprised. A refund for both Skype and Rebtel 's customer service team will help you to INCREASE. To record calls yet claims they never record calls yet claims they never record calls yet they! More detail about your situation and what exactly happened rating, is something!

Funny Dating Memes 2020, Pre Trip Inspection Form, Td Insurance Claims, Mike Gordon Instagram, D1 Field Hockey Rankings 2019, How Much Do Rite Windows Cost, Lyon College Meal Plans,